فروشگاه بذر کالا  -> بذر چمن   -> بذر چمن رزیستنس فیتو اسپانیا

خرید بذر چمن رزیستنس فیتو اسپانیا

دسته بندی : بذر چمن
محصول شرکت: فیتو
محصول کشور: اسپانیا
پاخوری بالا
مقاوم به کم آبی
مقاوم به سایه
مقاوم به گرما
محصول موجود نیست
معرفی کامل بذر چمن رزیستنس فیتو اسپانیا
مشخصات بذر چمن رزیستنس فیتو اسپانیا
بذر چمن رزیستنس، محصول شرکت فیتو اسپانیا می باشد. این چمن، از نوع چهار تخم بوده و 95 درصد آن از فستوکا و 5 در صد پوا تشکیل شده است. جهت خرید بذر چمن رزیستنس فیتو با کارشناسان بذر کالا در تماس باشید تا با معرفی بهترین نوع بذر مناسب منطقه شما، بهترین نتیجه را در یافت نمایید. بذر چمن اسپرت فیتو نیز در این فروشگاه موجود می باشد.
وجود فستوکا در این چمن باعث مقاومت بالای آن نسبت به کم آبی، گرما، سایه و شرایط نامساعد محیطی می شود و از طرفی وجود پوآ هم باعث افزایش پاخوری آن می شود. 
در سال های اخیر، کشور عزیزمان ایران دچار کم آبی شده و استبال مردم از انواع چمن کم آب رو به افزایش است. بذر چمن رزیستنس فیتو نیز به دلیل نیاز آبی کم، می توان گزینه مناسبی برای کاشت بذر چمن در مناطق کم آب باشد.

مرکز فروش بذر چمن در کرج، تهران و سایر استانها

بذر چمن در اجرای فضای سبزشهری، زیبایی و طراوت فضا بسیار با اهمیت بوده و در ایران، مراکز بسیاری اقدام به فروش بذر چمن به صورت خرده و عمده می کنند. اگر به دنبال یک مرکز خرید بذر چمن در تهران و کرج و سایر استان ها هستید که انواع بذر را با اطمینان خاطر و قیمت مناسب از آن تهیه کنید، فروشگاه بذر کالا در خدمات شماست و با کمال میل تمامی تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته های شما خواهد کرد. این فروشگاه بهترین انواع بذر چمن را از معتبر ترین شرکت های تولید و اصلاح کننده بذر چمن تهیه نموده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می کند.

بذرها همگی درصد خلوص بالایی دارند و از قوه نامیه و درصد جوانه زنی بالایی برخوردار هستند. بذر چمن رزیستنس فیتواسپانیایی بوده و چون این بذور وارداتی هستند، قیمت بذر چمن در تهران و کرج و سایر استان ها، به قیمت ارز وابسته بوده و مطمئنا نوسانات ارز روی آن تاثیر مستقیم دارد. فروشگاه بذر کالا برای رفع این مشکل، از بسته بندی کوچک بذر چمن به صورت کیلویی و فله استفاده می کند تا همه بتوانند با هر قدرت خریدی، اقدام به تهیه آن نمایند.

این مجموعه عرضه بذر چمن را به گونه ای انجام می دهد که هم قیمت ها مناسب باشند و هم چیزی از کیفیت کار کاسته نشود. کارشناسان مرکز فروش بذر چمن در تهران و کرج، به شما کمک می کنند که با توجه به فضای مورد نظر، آب و هوا و دیگر فاکتورهای مهم، بهترین تخم چمن را تهیه و خریداری نمایید.

معمولا قیمت بذر چمن کرج و تهران مناسب تر از سایر استان ها است به خصوص در فروشگاه بذر کالا. بسیاری از هموطنان عزیز از سراسر کشور، بذرچمن رزیستنس فیتواسپانیایی مورد نیاز خود را از طریق اینترنتی یا تلفنی ثبت سفارش می نمایند به این دلیل که خرید بذر چمن در تهران و کرج ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

کالاهای مشابه
ارسال نظر / پرسش در مورد بذر چمن رزیستنس فیتو اسپانیا
CAPTCHA
اطلاعات تماس
آدرس : کرج، چهار راه مصباح
موبایل :09195284072
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه بذر کالا می باشد .