فروشگاه بذر کالا  -> بذر چمن   -> بذر چمن برموداگراس گلدگرین ایتالیا

بذر چمن برموداگراس گلدگرین ایتالیا

دسته بندی : بذر چمن

بذر چمن برمودگراس گلد گرین، تولید شرکت کانتیننتال ایتالیا می باشد. این چمن، جزء چمن های کم آب می باشد و برای کاشت در مناطقی مانند استادیوم، فضاهای ورزسی، فضای سبز و پارک ها بسیار مناسب می باشد. سال تولید 2022 می باشد.

شرکت: کانتیننتال
کشور: ایتالیا
بسته بندی: 10 کیلوگرم
محصول موجود نیست
معرفی کامل بذر چمن برموداگراس گلدگرین ایتالیا
مشخصات بذر چمن برموداگراس گلدگرین ایتالیا
بذر چمن برموداگراس گلد گرین، یک چمن ایتالیایی، محصول شرکت کنتیننتال ایتالیا بوده و جزء چمن های عالی و باکیفیت موجود در ایران محسوب می شود. فروشگاه بذر کالا تمامی بذور مرغوب و باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند.
  • بذرها در بسته بندی های 10 کیلوگرمی عرضه می شود.
  • این بذر چمن برای کاشت در مناطق کم آب توصیه می شود.
  • می توان آن را در زمین های ورزشی، باغچه و فضاهای باز جهت زیباسازی محوطه استفاده کرد.

بذر چمن برموداگراس گلد گرین

چمن برموداگراس گلد گرین

ترکیبات بذر چمن برموداگراس گلد گرین به شرح زیر می باشد که یک ترکیب بسیار فوق العاده می باشد:

FESTUCA ARUNDINACEA fury 25%
FESTUCA ARUNDINACEA Starlett 25%
FESTUCA ARUNDINACEA Olympic Gold 25%
FESTUCA ARUNDINACEA Tomcat 25%

ترکیبات چمن برموداگراس گلد گرین

در ضمن بذر چمن برموداگراس، تولید سایر شرکت ها نیز در این فروشگاه موجود بوده و تنوع بسیار بالایی از انواع بذر چمن، با توجه به خواسته مشتریان عزیز و نوع منطقه مورد کشت موجود می باشد.

مرکزفروش بذر چمن کرج تهران و سایر استانها

بذر چمن در اجرای فضای سبزشهری، زیبایی و طراوت فضا بسیار با اهمیت بوده و در ایران، مراکز بسیاری اقدام به فروش بذر چمن به صورت خرده و عمده می کنند. اگر به دنبال یک مرکز خرید بذر چمن در تهران و کرج و سایر استان ها هستید که انواع بذر را با اطمینان خاطر و قیمت مناسب از آن تهیه کنید، فروشگاه بذر کالا در خدمات شماست و با کمال میل تمامی تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته های شما خواهد کرد. این فروشگاه بهترین انواع بذر چمن را از معتبر ترین شرکت های تولید و اصلاح کننده بذر چمن تهیه نموده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز عرضه می کند.

بذرها همگی درصد خلوص بالایی دارند و از قوه نامیه و درصد جوانه زنی بالایی برخوردار هستند. بذر چمن برموداگراس گلدگرین ایتالیایی بوده و چون این بذور وارداتی هستند، قیمت بذر چمن در تهران و کرج و سایر استان ها، به قیمت ارز وابسته بوده و مطمئنا نوسانات ارز روی آن تاثیر مستقیم دارد. فروشگاه بذر کالا برای رفع این مشکل، از بسته بندی کوچک بذر چمن به صورت کیلویی و فله استفاده می کند تا همه بتوانند با هر قدرت خریدی، اقدام به تهیه آن نمایند.

این مجموعه عرضه بذر چمن را به گونه ای انجام می دهد که هم قیمت ها مناسب باشند و هم چیزی از کیفیت کار کاسته نشود. کارشناسان مرکز فروش بذر چمن در تهران و کرج، به شما کمک می کنند که با توجه به فضای مورد نظر، آب و هوا و دیگر فاکتورهای مهم، بهترین تخم چمن را تهیه و خریداری نمایید.

معمولا قیمت بذر چمن کرج و تهران مناسب تر از سایر استان ها است به خصوص در فروشگاه بذر کالا. بسیاری از هموطنان عزیز از سراسر کشور، بذرچمن برموداگراس گلدگرین ایتالیایی مورد نیاز خود را از طریق اینترنتی یا تلفنی ثبت سفارش می نمایند به این دلیل که خرید بذر چمن در تهران و کرج ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

کالاهای مشابه
ارسال نظر / پرسش در مورد بذر چمن برموداگراس گلدگرین ایتالیا
CAPTCHA
اطلاعات تماس
آدرس : کرج، چهار راه مصباح
موبایل :09195284072
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه بذر کالا می باشد .